Mobil blogg

Hej hej bloggen.
Tänkte blogga lite via mobilen. Just nu ligger jag i båten och chattar med Linnea och Sabine, härliga människor. Lyssnar på musik oxå, ja.. Det är sånt man gör när man ligger längst fram i båten ensam och inte kan sova :)
Men ligger och lyssnar på en låt dom Danne la till på min spotify, red wine heter den. Så jävla underbar.
Nästa vecka händer det rätt så mycket. Ska förmodligen ta spruta, gå till prima, ha möta med forellen och för hoppnings vis få mina kläder från Ellos :)
Haha, skulle beställa hem kläder och sen skulle min syrra oxå beställa och mitt i allt så kommer mamma och ska beställa hem mattor och grejer HAHA
Asså jag har ingen aning om vad jag ska skriva om :/
Ni kan skriva på kommentarerna vad ni tycker att vi ska skriva om :) och en grej till, om inläggen slutar med 'puss' så är det jag (Isa) som har skrivit xD
Men nu ska jag försöka sova.

Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0