Dom som betyder mest för mig!

Sabine benisch:
Du är en av dom mest underbara personerna jag någonsin har träffat! Du vet allt om mig. Vi träffades första gången i sommras och vi har redan mycket minnen. Älskar dig så jävla mycket!<3
Louise Nilsson:
Du är mitt liv och min själ. Gör allt för dig. Du och jag har hållt ihop i två åt och längre ska det bli. Kärleken till dig är obeskrivlig!
Saga Kindstrand:
Vi gick i samma klass från sexårs till femman och vi har mycket minnen. Jag tycker att det är synd att vi inte ses så ofta men du betyder ändå otroligt mycket för mig!
Vanja Qvist:
Vi gick i samma klass från sexårs till femman och vi har mycket minnen. Jag tycker att det är synd att vi inte ses så ofta men du betyder ändå otroligt mycket för mig!
Cornelia Wåhlstrand:
Min undebara och vackar kusin. Vi har vart med om mycket du och jag. Jag älskar så mycket, du förstår mig så bra och du är nog min favvo kusse ;)
Margot Wåhlstrand:
Min älskade mamma. Du har funnits där för mig i alla lägen. Du har fööljt mig hela vägen så du vet hur jag fungerar och bryr dig mycket. Jag kanske inte säger det ofta men jag älskar dig otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0